Mitt sims bara kraschar :(

21:09
06/07 2017
2
Hej vänner, nu är det så att när jag spelat the sims 3 dem två senaste gångerna, så har det bara kraschat. Vad jag vet så har jag inte så mycket CC, och inget ska vara skadat :(
 
Jag har även the sims 4 men inga tillägg, men ett tag framöver kommer det bli mest tips inlägg och the sims 4, tillsvidare. 
 
Ha det bra!


Postat av: Sandy

Du har inga mods som kan tänkas ligga bakom det? Mods är dessvärre en "risk" som kan förstöra spelet ifall man inte har någon vidare dator :/

Svar: Jag har inte så många, och alla är uppdaterade till mitt sims och har inte AwesomeMod.. men kan ju givetvis vara det.. bara det att det började helt plötsligt ;/ Har 8GB ram och har hört massor av speldatorer som också bara kraschar, tror det beror på simset just med kraschandet.
dailysims.blogg.se

2017-07-09 @ 20:36:24 / http://simsinspace.blogg.se
Postat av: Sandy SIMSINSPACE

Men du är säker på att alla de mods du har fungerar ihop? Tänker ifall du kanske nyligen laddat ner ett nytt mod. Vissa mods fungerar inte ihop. Oh well, du kan ju också testa att installera om spelet. Det brukar oftast lösa en hel del problem.

Svar: Jo jag ska nog testa och ändra lite bland moddarna. Installera om har jag inte ork till huhu 😩
dailysims.blogg.se

2017-07-11 @ 21:04:55 / http://simsinspace.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: