Välkommen till Daily Sims!

21:24
18/06 2017
0
Hej kära ni som hittat hit. Det var längesedan man såg en sims 3 blogg här ute va? 
Nejmen, jag kände liksom, why not dokumentera mina simmars liv? Kanske slänga in lite tips på nedladdningar då och då, nu när jag väl har en blogg! 
 
Tidigare har jag haft bloggen Sims Mixy och även denna, båda bloggarna har blivit populära men nu verkar det som jag är en ensam simbloggare. Vet ni några simbloggare?
 
Den familj ni kommer få följa just nu är Essestål/Tornkvist. Familjen består av Sonja, William, Cina, Samara och Silas. Barnen är de tre sistnämnda. Dem bor i Sunlit Tides och har bott där hela sitt liv. Just nu är detta generation 2 (med barnen generation 3) och jag vill lyckas nå 10 generationer.
 
Här är några bilder på la familia.
 
 
Här får Cina ett bad, Cina har dock hunnit bli ett barn sen bilden togs.
 
 
Tvillingarna Samara och Silas.
 
 
Och här blir Silas upptagen av sin mamma, Sonja.
 
Det var allt för mig just nu och jag hoppas att ni fortsätter läsa min blogg.
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: