The Sims 4: Familjen Björk!

11:30
21/07 2017
1
Tjena alla simmare! Idag tänkte jag introducera er till min nya sims 4 familj, Familia Björk!
 
Familjen består av Happy och Lola Björk (okej dem är inte gifta ännu men vi kan strunta i Lolas efternamn hehe)
Dem är bosatta i Willow Creek där Happy har en restaurang, mer om restaurangen kommer ni få lite senare idag!
Lola har ännu inget jobb men letar konstant. Dem är nykära och har precis flyttat in i ett litet hus, som jag ska renovera. Just nu i talande stund är det tomt.
 
 
Detta är Happy Björk! Alltid lika glad som hennes namn. Hon drömmer om att få en femstjärnig restuarang och hon älskar mat mer än allt annat. Hon är en ordentlig tjej som vet vad hon har att göra med.
 
 
Oooch Lola Björk, den tjejen som vågar ta för sig, trots hennes milda utseende. Hon är väldigt våglig av sig och drömmer om en stor familj.
 
Dumma jag glömde fixa i Skapa en sim så att dem kunde få barn ihopa, så nu får dem adoptera. Ville ha en avkomma av dem två tho :( Och nej, det gick inte att ändra i efterhand *facepalm*.
 
Detta var Familjen Björk och jag hoppas ni kommer tycka det är kul att följa dem nu ett tag.
 
Ciao!


Postat av: Michaela / Simstales

Vad fina dem är! Ska bli kul att få läsa om dem :)

Och jo, det går att ändra i efterhand om du tänker på att låta en av dem kunna "bära" och den andra att "ge" (hur man nu säger det...), i CAS. Använd bara fusket. Cas.fulleditmode (tror jag det stavas, går att googla) och sedan testingcheats true (tror jag också det stavas, haha) och högerklicka sedan på en av simmarna för att gå in i CAS, så ska det gå att ändra på det :)

Svar: Tack! Jag lyckades fixa det, tryckte på byrån och tryckte på byt sim, så nu har Happy hunnit få en liten pojke också haha!
dailysims.blogg.se

2017-07-21 @ 22:07:07 / http://simstales.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: