Björk: Restaurang Happy's Place!

14:23
21/07 2017
0
Hej finisar! Igår satt jag i några timmar och pysslade ihop min första restaurang - vid namnet Happy's Place.
Det är en ganska liten restaurang och även min första, så don't judge, jag kommer troligtvis ändra och bygga till fler saker. Men idag tänkte jag i allafall visa hur den ser ut just nu!
 
 
 
Här ser vi då restaurangen i helhet. En liten, mysig men modern restaurang. Stora panorama fönster för ljusinsläppets skull.
 
 
Här är det första man ser när man kommer in, stora fönster i bakgrunden, lite pooler vid sidan och mycket vitt! Detta är nog det jag kommer ändra på mest känns det som, vill få in lite tavlor och växter. Man ser även Happy och Lola Björk i bakgrunden.
 
 
Här är trappan upp till övervåningen. Här syns även Happy och Lola till igen.
 
 
Ovanvåningen! Som ni kanske förstår så är uteserveringen det som är huvudsaken med min restaurang, därav finns det inte så mycket bord innuti. Men här är både kök och toaletter!
 
 
Köket i närbild.
 
 
Och toaletterna!
 
 
 
 
Och lite fler bilder på insidan.
 
 
Tillsist, uteserveringen!
 
Info om restaurangen:
Namn: Happy's Place (efter ägaren)
Ägare: Happy Björk
Vad för mat serveras? I tillfället är det som ett steakhouse, men jag funderar på att ändra det till ett lite lyxigare frukostställe, vad tycker ni?
Hur är priset? Priset är så att dem flesta simmar har råd! Vi vill att alla ska kunna ta del av vår mat ;)
 
Det var lite om min första restaurang.
 

Som ni kanske förstår tänker jag spela sims 4 nu ett tag, då mitt sims 3 har fått lite fel på sig (host, ganska mycket). Jag kommer då spela med Familjen Björk :)
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: